Friday 24 February 2012

Hujan Akustik di KLPAC malam ni. Tiket hampir sold out.

Malam ini di KLPAC kumpulan Hujan akan beraksi dalam persembahan istimewa mereka - Hujan Akustik. Dengar-dengar cerita, tiket hampir sold out ! Yang tinggil cuma tiket paling mahal iaitu RM78. Jadi KepakMerah tak sabar nak menonton persembahan Hujan Akustik malam ni. Jumpa anda di sana...

-----------



Konsert Akustik Hujan | Hujan Acoustic Special Showcase | Harga Tiket Hujan Akustik - Bagi peminat kumpulan Hujan ,ini peluang anda untuk menyaksikan persembahan istimewa dari mereka secara akustik.Showcase istimewa ini bakal diadakan di Kuala Lumpur Performing Arts Centre pada Jumaat, 24 Februari depan bermula pukul 8.30 malam.Hujan dijangka akan menghiburkan peminatnya selama dua jam dengan rangkaian lagu-lagu dari EP, 1,2,3 Go hingga ke album terbaru mereka, Lonely Soldier Boy.

Tiket boleh dibeli di Morning Rocket Distro, Bandar Sri Permaisuri, Box Office KLPAC, Box Office The Actors Studio Lot 10, Box Office PenangPAC (Penang Performing Arts Centre) atau pun secara online di www.ilassotickets.com.Tiket “Early Bird Round 1” berharga RM48 telah pun habis dijual dalam tempoh sehari selepas pengumuman persembahan itu dilakukan. Harga tiket lain bagi menyaksikan persembahan tersebut adalah seperti berikut:

No comments:

Post a Comment