Tuesday 21 February 2012

Aduhai Ziana Zain makin meletup


MAKIN berusia, makin cantik pula KepakMerah tengok penyanyi dan pelakon Ziana Zain. Kakak kepada penyanyi Anuar Zain ini sudah pun berusia 44 tahun. Sekali pandang macam anak dara tapi hakikatnya isteri kepada Armin Zaharin ini sudah pun mempunyai empat cahaya mata. 



Cuba tengok gambar yang dirakamkan ketika penyanyi lagu Madah Berhelah itu hadir ke sidang media Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2011 baru-baru ini di Subang. Kelas akak kita yang seorang ini. Makin meletup.  

Ziana turut tersenarai dalam kategori Anugerah Seri Perak yang menghimpunkan pemenang Bintang Paling Popular dari 1987 hingga tahun lalu pada acara berprestij 8 April itu nanti. Ziana juga menjadi artis yang akan membuat persembahan malam itu. Bertemakan Celebrations- Meraikan 25 Tahun Puncak Kegemilangan dengan tagline Larger Than Life, ia turut diserikan dengan persembahan daripada Datuk Siti Nurhaliza, Alyah, Datuk M Nasir, Datuk Sheila Majid, Amy Search, Anuar Zain, Ramlah Ram, Dayang Nurfaizah, Adira, Aizat, Black, Azlan Typewriter, Faizal Tahir, Stacy dan ramai lagi.

Malah, persembahan tahun ini lebih meriah dengan kemunculan bintang Ombak Rindu, Aaron Aziz, Maya Karin dan Lisa Surihani yang akan membuat kejutan di ABPBH2011 termasuk empat lagi pelakon - Fauzi Nawawi dan isteri, Lisdawati, Maria Farida dan Watie Elite.

Penyampai trofi pada acara berperstij itu pula menampilkan Datuk Yusof Haslam, Datuk DJ Dave, Datin Normala Shamsuddin, Eman Manan, Mustafa Kamal, Ridzuan Hashim, Rosyam Nor, Wan Maimunah, Harun Salim Bachik, Adi Putra, Afdlin Shauki, Nur Fazura, Nurul Syuhada, Nora Danish, Bintang Idola, Juara Bintang Idola Berita Harian ABPBH2011, Chad dan Deen Hot FM.

Pengarah muzik terkenal, Datuk Ramli MS bakal mengiringi persembahan artis pada malam itu nanti.

  Raja Azura, Sharifah Shahira, Zizan Razak dan Didie Alias, yang dipertanggungjawab mengendalikan acara gilang-gemilang itu nanti.

KM: Aaron Aziz bakal jadi Bintang Paling Popular tahun ini...boleh percaya ke?

No comments:

Post a Comment