Tuesday 28 February 2012

Artis baru buat perangai


Orangnya cantik tetapi perangainya kurang menarik sehingga menyebabkan pereka fesyen dan mekap artis ini berbulu sakan dengannya. Mereka tidaklah sampai bersumpah tetapi mereka nekad tak akan bekerjasama dengan artis itu lagi.

Artis in buat hal dengan berjanji untuk melaram dua baju rekaan pereka fesyen itu pada satu majlis hiburan. Baju dah siap tetapi last minute, apabila pereka itu cuba menghubunginya tetapi tak berjawab. Last minit baru dia bagi tahu yang dia pakai baju pereka lain. Abis sapa pulak nak pakai baju yang dah siap tu.

Sebelum itu ramai artis mahu menggunakan khidmat pereka fesyen itu tetapi dek kerana dah komited dengan artis itu terpaksalah dia tolak bekerjasama dengan artis lain.

Mekap artis itu pun sama, terpaksa dia mekap artis lain lebih awal semata-mata untuk mekap artis itu tadi. Alih-alih dia juga menggunakan mekap orang lain.

Tengah laku ni buatlah perangai, bila dah tak ada yang sudi bekerjasama dengan dia, KepakMerah yakin dia akan terhegeh-hegeh merayu pada pereka fesyen itu nanti. Tetapi KepakMerah dah tah apa jawapannya.

KM: Tak faham dengan perangai artis baru sekarang.



No comments:

Post a Comment