Friday 9 March 2012

OSAMA dibakar?



Salam Jumaat daripada KepakMerah kepada pembaca. Ramai yang mengenali Osama Bin Laden, Namanya menjadi popular diseluruh dunia pasca runtuhnya menara WTC akibat dilanggar kapal terbang. Pihak keselamatan Amerika Syarikat terus memburu Osama (Al Qaeda) yang dituduh dalang kepada kejadian tersebut. Akhirnya pada tarikh 2 Mei lalu, berita menggemparkan seluruh pelusuk dunia dengan pengumuman tentang kematian Osama Bin Laden yang ditembak mati oleh askar - askar US.

Kematian yang mengejutkan banyak pihak, ramai yang tidak mempercayainya. Ada yang mengatakan berita kematian Osama hanyalah rekaan Amerika semata-mata. Namun sehingga hari ini, kuburnya entah dimana. Kenyataan daripada Washington mengatakan mayat pemimpin Al Qaeda telah dicampak kelaut. Benarkah????

Dunia hari ini kecoh pula apabila terbongkarnya rahsia tentang jasad Osama yang dibakar, adakah ianya benar?? hhhmm.... benarkah Osama yang bersalah???

baca entry berikut;

http://notakosong.com/wp-content/uploads/2011/05/osama-bin-laden-dead-picture-fake.jpg





WASHINGTON: Nasib sebenar mayat Osama bin Laden menjadi tanda tanya selepas beberapa e-mel perisikan yang bocor mendakwa, ia sebenarnya dihantar ke Amerika Syarikat untuk dibakar.


Menurut e-mel berkenaan, mayat pemimpin al-Qaeda yang maut ditembak di Abbottabad, Pakistan, Mei tahun lalu tidak dibuang ke laut seperti laporan kebanyakan media.
E-mel berkenaan didakwa diperoleh kumpulan penggodam Anonymous daripada firma analisis perisikan Stratfor yang turut digelar CIA Bayangan.

Minggu lalu, Anonymous mengumumkan mereka memperoleh akses kepada 2.7 juta surat-menyurat sulit Stratfor dan bersedia mendedahkannya.

Selepas dibunuh pada 2 Mei tahun lalu, pentadbiran Barack Obama mendakwa, mayat Osama disemadikan di laut dari kapal USS Carl Vinson.

SUMBER: MM

KM: Sentiasa mencari kebenaran....

No comments:

Post a Comment