Sunday 18 March 2012

Kecoh apabila anak Rozita Che Wan hilang...

 



Malam tadi kecoh seketika apabila anak kedua Rozita Che Wan, Aniq Ezzra, 14 tahun dikatakan hilang. Hinggakan hal ini mula jadi bualan di laman Twitter contohnya. Difahamkan gara-gara itu ibu tunggal kegilaan ramai itu juga sudah ke Balai Polis untuk membuat laporan.

KepakMerah diberitahu rupa-rupanya Aniq ala ala merajuk dengan mama tersayangnya sejak 5 petang tadi dek sentap dan merajuk apabila Rozita tidak dapat menghantarnya ke kedai gunting rambut. Rentetan itu mood adik kepada Ammar Effendy itu ala swing sekejap gara-gara hal itu. Aniq dijumpai berada di Uptown Shah Alam bersama kawan-kawannya di Uptown Shah Alam sekitar jam 12 tengah malam tadi.

KepakMerah faham dengan kebimbangan Rozita sebagai ibu tunggal dua anak apabila berdepan dengan masalah berkenaan. Faham-faham ajelah dengan senario sekarang apabila kita dikejutkan dengan khabar duka pembunuhan kejam membabitkan golongan anak kecil dan remaja. Alhamdulillah KepakMerah tumpang gembira apabila Rozita bertemu kembali anaknya.

KM: Tunggu Datuk Siti Nurhaliza timang cahaya mata sendiri...

No comments:

Post a Comment