Thursday 19 April 2012

Metrowealth tampil perjelas isu BOB

KepakMerah sempat menjenguk BeautifulNara apabila terbaca tentang isu BOB. Metrowealth tampil membetulkan dan menceritakan hal yang sebenar disebalik isu tersebut.

Bagi KM, soal kebajikan atau pertolongan ikhlas tiada 'had' atau batasan. Ianya bergantung kepada kemampuan seseorang.... Jika pihak Metrowealth nak bantu BOB sampai sembuh atau sebaliknya, itu adalah hak mereka.

Begitu juga dengan BOB, sebagai anak seni BOB akan berikan yang terbaik untuk tatapan atau tontonan masyarakat... Jika pengarah nak jadikan BOB sebagai Hantu dalam sesebuah filem, BOB pasti akan jadi hantu. Jika watak BOB jadi 'tarzan' maka TARZAN lah yang BOB akan berlakon.... daripada situ BOB akan mendapat bayaran.... banyak atau sedikit bergantung kepada bajet yang ditetapkan.

Apa yang KM rasakan, BOB akan berlakon dan membuat persembahan selagi ada permintaan.... tiada 'had' / 'no limit' selagi mampu. Tapi sekarang BOB sedang menanggung kesakitan yang membuatkan beliau tidak mampu untuk bergerak bebas. BOB tak mampu untuk beraksi dipentas apatah lagi dilokasi filem.

Mungkin dengan bantuan yang diterima dapat menampung segala 'kos' terutamanya PERUBATAN.

cerita lanjut dan jawapan daripada pihak Metrowealth.....


Merujuk perkara di atas, syarikat produksi Metrowealth ingin menjelaskan secara terperinci berhubung dakwaan Bob Kuman bahawa pihak kami tidak mengambil inisiatif terhadap tahap kesihatan yang dialami. Untuk makluman semua, pihak kami mempunyai bukti yang mana kami telah memberi sumbangan terhadap beliau pada Julai 2010. Peristiwa ini turut disaksikan oleh wartawan Melodi TV3, Michelle Wee dan juga Nas Ahmad dari Galaksi TV9. Sumbangan ini dibuat semasa lawatan penerbit drama bersiri Jangan Pandang Belakang Congkak iaitu Mejar (K) David Teo di Hospital Tawakal, Kuala Lumpur.
bob kuman
Ketika lawatan dibuat, pihak kami juga telah memberi cek sumbangan kepada beliau untuk meringankan beban yang ditanggung untuk menyelesaikan kos rawatan. Sumbangan tersebut juga, telah diserahkan sendiri oleh penerbit kepada Bob Kuman atau nama sebenarnya Husni Bin Mohd Rawi. Dengan penjelasan ini, pihak kami berharap segala persoalan telah terjawab.
Sihat sakit dari tuhan,
Kita hanya berserah saja,
Supaya selamat pada Bob Kuman,
Marilah sama-sama kita doakannya.
bob kumanDiharap semua pihak lega dengan penjelasan ini. Sama-sama kita doakan agar keadaan kesihatan Bob Kuman bertambah baik.
TQ abang beautifulnara
KM: jom buat amal jariah..... (dijanjikan PAHALA olehNYA)

No comments:

Post a Comment